Freestyle voetballer boeken?

Freestyle voetballer boeken?

Bent u op zoek naar een invulling voor uw programma of evenement? Of wilt u een freestyle voetballer inzetten voor een campagne of kinderfeestje? Bekijk hier de mogelijkheden. Meer >>

Panna voetballer boeken?

Panna voetballer boeken?

Is het niet leuk om een workshop te krijgen van een echte panna specialist of uitgedaagd te worden door de master of panna voetbal? Bekijk hier de mogelijkheden. Meer >>

Techniektrainer inhuren?

Techniektrainer inhuren?

Centraal tijdens deze demonstratie techniektraining staat; plezier, succes, skills, balcoördinatie, reflex- en braintraining. Kijk hier verder naar de mogelijkheden. Meer >>

Voetbal Attracties boeken?

Voetbal Attracties boeken?

Bent u op zoek naar een organisator voor uw evenement of wilt u gewoonweg een voetbalattractie boeken? Kijk hier verder naar de mogelijkheden. Meer >>

Voetbal Entertainment boeken?

Voetbal Entertainment boeken?

Of u nu op zoek bent naar een freestyle voetballer, pannavoetballer of instructeur voor uw evenement, programma of event; Bekijk hier de mogelijkheden. Meer >>

 

Neymar, Robben, Pogba voetbewegingen 3.43/5 (7)

Om je balcontrole goed te oefenen kan je diverse trainingen gaan doen zoals te zien is in het filmpje en de uitleg hieronder.

Benodigdheden:
Pylonen
Voetbal

Het opzetten is heel eenvoudig; je zet een aantal pylonen achter elkaar, ongeveer 50 cm à 150 cm ertussen. Ook is het mogelijk om een tweede rij te maken, als je bijvoorbeeld met z’n tweeën bent.

voetbewegingen2Uitleg:
Oefening 1:
– Zet eerst je linker voet op de bal, daarna gelijk weer je rechter
(spring lichtjes als je van voet verwisselt)
– Daarna weer je linkervoet en gelijk de bal mee rollen naar rechts (tussen de pylonen door)
– Nu doe je weer hetzelfde, alleen begin je nu met je rechtervoet, dan links en daarna weer rechts en de bal mee rollen naar link
(tijdens het stappen op de bal moet je de bal lichtjes naar achter rollen, zodat je weer bij de andere pylon uitkomt en daar weer tussendoor kan spelen)
Oefening 2:
– Oefen eerst met beide voeten om de bal aan te raken met de punt van de onderkant van je schoenen (steeds sneller en soepeler)
– Oefen nu rechts aanraken, dan links aanraken, daarna met je rechtervoet achter je linkerbeen langs en weer de bal aanraken met rechts
– Als dat lukt, ga dan direct door met links aanraken, rechts aanraken en dan weer links aanraken achter je rechterbeen langs
Oefening 3:
– Balanceer de bal tussen je linker- en rechtervoet door heen en weer te tikken tussen beide voeten
– Stel je begint links, dan ga je rechts tik, links tik, rechts tik, daarna buitenkant voet links langs pylon
– Direct daarna links tik, rechts tik, links tik, daarna buitenkant voet rechts langs pylon
– Zo speel je verder vooruit tot je alle pylonen hebt gehad

Nu kan je beginnen met oefenen, door er tussendoor gaan dribbelen (probeer ervoor te zorgen dat de bal niet te ver van je voet stuitert).

Succes met oefenen en probeer steeds sneller en behendiger!

4 0
(Bekeken 460 keer, 1 bekeken vandaag)

Tags: , , ,


Gerelateerd